Mindenkinek a saját...

... gyereke a legszebb a világon.
És mindenkinek a saját kakasának van a legszebb hangja, ha nem is a világon, de a faluban tuti.
Hát szombat óta biztos vagyok abban, hogy ezzel nem csak  én vagyok így!
Reggel meghoztuk a baromfiudvar első lakóit. 6 tojót és egy kakast.
Vitathatatlanul ennek a kakasnak van a legszebb hangja a faluban. Csuda egy élmény számomra, tősgyökeres városi lánynak úgy gazolni, hogy közben ott bogarásznak mellettem ezek a jószágok. A kakasunk hangjától pedig kifejezetten odáig vagyok, és legalább annyira büszke vagyok rá, mint a tyúkjai. Fess legény!!!





Tudom, hogy nem kell Nektek túlmagyaráznom azt az élményt, mikor a gyerekek megtalálták az első tojásokat.  


Megjegyzések

  1. :))) Ismered a Findus és Pettson kalandjai közül azt, amelyikben Findus elkergeti Caruso-t, a kakast, mert elege van abból, hogy folyton kukorékol?:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pettson minden mennyiségben!!!
      Nagyon előkelő helyen vannak nálunk is, de azért ne szépítsük, Findusz mégiscsak egy macska... mit ért az a kakasokhoz!!!! : )

      Törlés
  2. Tudod, Réka, reggel óta azon gondolkodom, hogyan lehetne mindent itt hagyni és valami eldugott faluban kezdeni új életet - hát nagyon örültem a kakasodnak meg a hangjának, ami igazolja, hogy ha nem is ennyire radikálisan, de van, akinek sikerül. Szép a jószág!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A baromfi most feledteti, hogy azért ott a "nyugodt vidéken" sem minden fenékig tejfel.
      De azért jó hova hazamenekülni innen, itthonról. (a városból)

      Törlés
  3. Baromfitartásra még nem vállalkozok, talán majd pár év múlva:) Ügyesek vagytok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szömörce, drukkolok, hogy így legyen!!!!

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ez vitathatatlan!
      Estefelé az egész napos gazolás után, vittem a baromfiudvarhoz egy padot, gyönyörű volt a rálátás a veteményre is, és a tyúkokra is. Maga volt a mennyország. A sok munkának volt értelme...

      Törlés
  5. Nagyon szépek:) Sok-sok finom tojást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!!
      Biztos, hogy az érzelmi kötődés még erősít az ember ízlelőbimbóin is!
      Nem csak gyönyörűnek látjuk őket, hanem finomnak is!!!!

      Törlés
  6. Gratulálok Nektek, legyen sok-sok örömötök az új lakókban!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek, és bizony a saját tojásnak párja nincs. Nekünk is most vannak először tyükjaink. Egy naposan hoztuk őket haza tavaly májusban... ti is magatok építettétek azólat is?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések