Az első






Azt hittem jobban meg fogok szenvedni az ilyen jellegű tárcák megvarrásával! Ezért nem is rendeltem ezidáig ilyen fém tárcakereteket.
Viszont a múlthéten csak arra az elhatározásra jutottam, hogy ismét túl kell lépjek vélt korlátaimon, és megrendeltem néhányat, + egy csomagot is.

Igaz, hogy kissé elszabtam, mert figyelmen kívül hagytam, hogy a szabásminta szól, hogy "hé, nem kell rám már varrásráhagyást számolni", de ennek ellenére így is sikerült megvarrnom, és belefért a keretbe is. Én nem is tudom, hogy hogyan csináltam? Csak arra tudok gondolni, hogy ez a kis tárca összeszedte magát, és valahogy úgy alakult a kezeim között, hogy ne menjen el a kedvem a többi megvarrásától.
Hogy mégse legyen olyan mint a többi pöttyös társa, horgoltam rá egy fehér virágot. : )

ui: most látom, hogy nem is a csomagban található keretet varrtam rá. Tehát itt a rejtély nyitja. Ez egy nagyobb keret , ezért lett jó az "elrontottnak" vélt tárcára. : )
Ember tervez, Isten végez...


Megjegyzések

  1. De helyes! Akkor talán most már én is veszem hozzá a bátorságot, jó ideje ott figyel két keret a fiókban! Köszönöm az ösztönzést:)
    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erika annyira jó a leírás hozzá a Fabtextíl blogján, hogy biztosan meg fogod tudni varrni!
      Hajrá!!! : )

      Törlés
  2. Jaaaj, azok a pöttyök! Szívem csücske minden, ami pöttyös! :-)

    Nagyon tetszik és külső szemlélőnek fel sem tűnne, hogy első bálozó fémkeretes tárca! Nagyon jó lett! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pöttyök szerintem is már csak úgy alapban is fél sikert jelentenek!

      Törlés
  3. Hát igen, a véletlenek! De ettől függetlenül, vagy éppen ezért, esetleg mindezek ellenére, nagyon aranyos lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. : ))))
      Tökéletes a megfogalmazásod!!!
      Találó!!! : )

      Törlés
  4. Hehe, azért minden összejött a végére!

    VálaszTörlés
  5. Eddig nekem sem volt hozzá bátorságom, talán még egy darabig nem is lesz... Viszont ez a kis pöttyös csuda aranyos lett! Gratula hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márti, ha megvan a szabásminta, és megnézed a leírást hozzá, biztosan sikerülni fog!

      Törlés
  6. Igazán jól sikerült első darab lett! :o)) Már én is többször kacérkodtam a gondolattal, aztán mindig lebeszélem magam róla... Talán majd egyszer nekem is lesz elég bátorságom. :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újra csak azt tudom mondani, amit a többieknek!
      Próbáld meg, szerintem sikerülni fog Neked is!

      Törlés
  7. Nagyon szép lett Réka! :) És ez a közjáték a szabással és a keret cserével ... ez tényleg úgy volt elrendelve, hogy siker legyen a végeredmény :))

    VálaszTörlés
  8. olyan szépek!! el is adod őket??lehet érdeklődni emailbe?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések