Én varrnék rá...

... még egy rózsát, de a gyerekeim szerint már nem kell rá semmi.
Mivel ennek a szoknyának a célközönsége 8 éven aluli, elfogadom a lányaim véleményét. /6 - 15 évesig egyöntetű volt a szavazásuk eredménye : ) /


Megjegyzések

  1. 43 évesen sem kell a rózsa rá :-)
    így tökéletes, ahogy van, és nagggyon tökéletes! :-))

    VálaszTörlés
  2. jaj de édes! jó lenne 7 évesnek lenni, óóó!!!:) jobb híján, terítőt varrtam ebből a rózsás anyagból és azzal vidámítom magam...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig még párnát tervezek belőle!! : )

      Törlés
  3. Én is a rózsa nélküliségre szavazok és 40 évesen is felvenném.Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. : )
      Akkor tényleg jó döntés volt, hogy nem került rá virág!
      Szilvi, Hozzád illene is!!! : )

      Törlés
  4. Én meg a rózsásra! Szerintem kell rá. A saját lányomból kiindulva :-) Fel sem venné rózsa nélkül, már jártam így!

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik így is:))A kockás anyag a kedvencem csak ritkán kapok:((

    VálaszTörlés
  6. Hеllo mу family membеr! I wish tο say that this aгticle іs amаzing, nіce written and include almost all vital infos.
    I'd like to look extra posts like this .

    My webpage ... just click the following page

    VálaszTörlés
  7. Thanks to my father who told me concerning this
    website, this weblog is truly amazing.

    Here is my site; mold inspection in long island

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések