Krumpli

A március közepén földbe került krumplinkat (impala) a múlt hétvégén kitermeltük.




A folyamatos vízellátást meghálálta, hatalmas krumplikat forgattunk ki a földből!
Csoda egy dolog ez a csöpögtetős öntözés!



a romok... : 


aztán egy kis földmunka:


 amihez remek segítőtárs szegődött:



ilyen rend lett. 





Megjegyzések

  1. Nekünk nem ilyen nagy a kert, úgyhogy épp csak annyi kruplit ültettünk, amenyi nyáron elegendő mindig frissen kiszedve. Ez valóban nagyon szép termés-mennyiségre is és ahogy a képekből lejön minőségre is szuper. Gratula hozzá! :)
    Még minidg nem tudok fotózni, pedig úgy szeretném megmutatni a kiskertem. Tegnap pl. zeller levelet szedtem le és fagyasztottam le frissiben. Nagyon szeretem a levesekbe...szerncsére rengeteg van.És a paradicsom is nagyon szép...a múltkor becsült 120 tőhöz még találtam itt-ott kibújva már virággal! (még a krumpli közt is) :) Paradicsom mérgezést szeretnék kapni!!!!! :)))
    Imádom a kiskertem! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj...a brekkencsről is el is feledkeztem...tök aranyos! :)

    VálaszTörlés
  3. A béka egy királyi kis lény!!!!!Eszméletlen ,mintha beszélne!felénk sajnos randa brekkancsok vannak.:(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések