Nyűgös vagyok...


melegem van! Nem sokkollak benneteket azzal, hogy egy tetőtéri lakásban hány fok van ilyenkor. (légkondi nélkül).
Sajnos Pesten kell legyünk pár napot, pedig milyen jó is lenne most a jó hűvös, vályogfalu házban átvészelni ezt a nagyonmeleget!

Hogy kicsi szépet is mutassak, két hete szüreteltem.

illatozik a veranda:




Megjegyzések

  1. Réka, meddig "lehet" szedni a levendulát? nem álltam neki.... elkéstem?
    Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Kriszti, addig lehet szedni,míg el nem virágzik. Szerintem még szedhető.

    VálaszTörlés
  3. Teljesen megértelek! Tegnap úgy éreztem, hogy hisztériás rohamot kapok, pedig nem vagyok egy hisztis nő... :) Mi is a tetőtérben alszunk, bár ezt nem nevezném alvásnak... Hűsítő fuvallat legyen velünk! :) Legalább képzeletben...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgylegyen!
      Itt most fújdogál a szél, sokkal elviselhetőbb a meleg.
      Mi sajnos nem csak aludni (vagyis nem aludni) járunk a tetőtérbe...
      : /

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések