Tenni kell mindig és mindenért - 2

A homoktövis...
A kínok kínja a szüretelése.


Az idei év újítása a kisolló, talán valamivel fájdalommentesebb, mint kézzel szedni, de még így sem gyors, és így is agyonbökdösnek a tövisek.





Míg egyedül szedtem, az egyetlen örömöm ez a Sokol rádió volt. (Kossuth rádió adásával).




Persze azért van akinek még gondtalan a nyár.


Megjegyzések

  1. szeretek itt lenni a blogodban...valamikor régesrégen volt egy telkünk Nagykörűben: csak egy pici darab föld egy sufnival, két cseresznyefával, nem is értettünk a mezőgazdasághoz, de megpróbáltuk
    fiatal házasok voltunk, Szolnokról jártunk ki a telkünkre:))de felejthetetlen volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Neked!
      Nagykörű tényleg felejthetetlen!!! : )

      Törlés
  2. nem messze tőlünk volt Garas Dezső háza...

    persze nosztalgiázok itt cseppecskét,
    hisz 30 jártam arra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyugodtan! Annyira kell ez..., a szép emlékek!!!!

      Törlés
  3. Mire és hogyan használod a homoktövist? Kíváncsi vagyok rá, már olvastam róla, de valahogy feledésbe merült. Köszönöm a válaszod:)

    VálaszTörlés
  4. Milyen nagy már a legkisebb lányod is! És milyen szép... :)

    VálaszTörlés
  5. A homoktövist ti már leszedtétek? Nálunk Erdélyben csak októberben szedik le, akkora érik be. Lehet hogy a tied korábban érő fajta. Mi a szörpöt szeretjük a legjobban belőle, de már használtam süteménybe is. :)

    VálaszTörlés
  6. Látom, másnak is piszkálja a fantáziáját a homoktövis! a fentiek ellenére még én is tervezem az ültetését - tele van vitaminnal.
    Mennyi bokrod van és engem is érdekelne, mit készítesz belőle?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések