Halogén

foto: internet

Amennyiben van halogéntök : ), akkor  biztosan van "halogénparti" is.
Na ilyen halogénpartira ment az idén is az én középsőm egy barátnőjéhez.

A tavaly nagy sikert aratott "Boszorkányujj" sütit az idén tartósított formában vitte:



Azt hittem, hogy korábban már megadtam a receptjét, de nem találom, ezért most leírom, hátha szeretnétek a gyerekekkel elkészíteni. Bár halkan jegyzem csak meg, hogy Katica annyira undorodik tőle, hogy hiába finom, meg édes, nem bírja megenni. : )

recept: 
25 dkg liszt
15 dkg vaj
20 dkg őrölt mandula
15 dkg porcukor
2 tojás
5 dkg egész mandula - körömnek

Az összes hozzávalót összegyúrjuk, egy órát hűtőben pihentetjük, majd kihurkázzuk az ujjakat. A körmöket valamilyen piros lekvárral ragasszuk a tésztára.

Megjegyzések

  1. Réka ez borzasztóan undorító!! Én sem bírnám megkóstolni, bár nekem a boltokban kapható gumicukor szemgolyó, stb is az..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata, próbáld meg csukott szemmel!!! : )

      Törlés
  2. Huu! Nagyon élethű! Elhiszem, hogy nem kóstolja meg!:))

    VálaszTörlés
  3. Jaj ez haláli, de a fiúk nálunk is kiakadtak rajta, nehogy megcsináljam mert ők ugyan nem fognak belőle enni.

    VálaszTörlés
  4. Ahogy elnézem, nem sok dolgotok lesz ezzel a sütivel! : )

    VálaszTörlés
  5. Réka majd pár év múlva előveszem, akkor a tinédzser fiúk biztos imádni fogják.

    (Amúgy a képen a lánykád van?? Mintha téged látnálak!)

    VálaszTörlés
  6. Az a "halogén tök" nagyon jóóóó!:o)))))
    A süti - bár előbb jutott volna eszünkbe!

    VálaszTörlés
  7. Huh, látom, osztatlan a "lelkesedés":), nekem is futkározik a hátamon a hideg:)....

    VálaszTörlés
  8. atyavilág, ez annyira undorító, h azt hiszem, meg kell csinálnom :-)
    kár, h nem előbb láttam, egy barátnőm kért tőlem 'halogen' ötletet, ettől kifutott volna a világból :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések