Nagy Befőzés - 2012 Nagykörű

Csoda idő, csoda program, csoda emberek...






























További fotók:   ITT és részletes beszámolót olvashattok az Élő Tisza blogján is.



Megjegyzések

  1. Hmmm... Milyen illatok lehettek ott!!:)) Köszi a képeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú, nagyon finomak!
      És micsoda ízek...
      : )

      Törlés
  2. De kár, hogy nem tudtam erről a programról. Szívesen átugrottunk volna Nagykörübe.
    Majd legközelebb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon sajnálom.
      Pedig sok helyen meghirdették. A Kossuth rádióban, a Hír TV-n, de én is tettem fel korábban már plakátot az idei Nagy Befőzésről.
      Sajnálom, de jövőre mindenféleképpen gyere el! : )

      Törlés
  3. Nem hallottam még erről a rendezvényről, de nagyon jól hangzik! A képek árulkodnak a hangulatról!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések