Őszies koszorúk


Julcsitól tanultam ezt a tekerem - csavarom rózsát.
Most őszies színekben...
(na meg egy kis gyapjú...)



Megjegyzések

  1. Legelőször a színek fogtak meg,aztán a kivitelezés....Most megint süt szépen a nap és megint nincsen igazán őszies hangulatom.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt is határozottan fényesebb az ősz!!!
      : )

      Törlés
  2. Hmm..:) Én is most próbáltam ki ezt a rózsát! Szép, és nem lehet elrontani! Szépek a koszorúk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon klassz technika, az biztos.
      Én is nagyon szeretem.
      Te mire raktad?

      Törlés
    2. http://praktiker.blog.hu/2012/09/17/oszi_ajtokoszoru_az_erdobol. Ilyet akarok készíteni. Remélem hétvégén sikerül megcsinálnom.

      Törlés
  3. Amikor pedig megtalálják majd a helyüket, még otthonosabbak lesznek! : )

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések