Tisztítószerem

Készítettem magamnak egy általános tisztítószert. Mindenre használom, nagyon szeretem.



Tegnap kifestettük a konyhát, semmi különös, piszkos fehérből, tiszta fehérré változott. A tisztítószerem kemény vizsga elé lett állítva. Olyan felületeket tisztítottam meg vele szinte játszi könnyedséggel, amihez  korábban komoly zsíroldókat vettem volna. A szép még a történetben, hogy annak ellenére, hogy makacs zsíros lerakódásokat tudtam vele eltüntetni, a kezemet sem szedte széjjel. (Igaz a nap végén saját krémemmel kentem be, aminek az alapja a shea vaj nevű csodaszer.)

Hamarosan találkozhatunk egy lakásvásárban (részletekkel kicsit később jövök), oda viszek majd magammal a szappanok és a krémek mellé ilyen tisztitószert is. : )

Megjegyzések

  1. már várom a lakásvásár részleteket, szeretnék vásárolni tőled :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is várom a részleteket "Zelnice" Timitől. Amint megtudok valamit, közzéteszem. : )

      Törlés
  2. és ha lakásvásáron kívül szeretnék venni? komolyak a szándékaim!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, én már alig várom! Ma hallottam róla:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon izgatott vagyok.
      Jó lesz találkozni!

      Törlés
  4. zaza drága, hát nem szeretnél hozzánk eljönni? én oly ige szívesen látnálak, mi több várlak :-)

    VálaszTörlés
  5. óóóó, a részleteket!

    VálaszTörlés

  6. Én is kaptam nemrég ilyen shea-vajas krémet, használtam már többféle testrészemre is, és tényleg nagyon jó!!!
    Pohlgéb Tera, Nagyvárod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tera, nagyon örülök, hogy Neked is ilyen jók a tapasztalataid!!! : )
      Köszönöm, hogy elmondtad!

      Törlés
  7. ma che bel blog complimenti , se ti va passa da me www.metalfimo2.bogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Miből készítetted a mosószeredet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyékony szappanalap, 0% zsírtöblettel. Kókuszolaj, oliva.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések