Jaj, segítség!!!!!


Hoppá! Felhasználta az összes tárhelyet. Jelenleg a fotókhoz biztosított 1 GB-os kvótáját 100%-ig kihasználja.Tárhely növelése
A fotók tárolása Picasa Webalbumok-fiókjában történik, ahol beleszámít az 1 GB-os ingyenes tárhelybe. Ha további tárhelyet vásárol, azon számos Google-termék osztozik, és a tárhely hozzáadódik az ingyenes kvótához. További információ

Most ilyenkor mi van???
Van valamelyikőtöknek ilyen tapasztalata?
Általában, (na jó nem mindig) kicsinyíteni szoktam a fényképeket.

Megjegyzések

  1. Olyat lehet, hogy a képeket a http://kepfeltoltes.hu -ra fel lehet tölteni és az ott kapott linkkel ide a weboldalba beágyazni. Ezek után onnan fogja betölteni!

    Remélem tudtam ezzel segíteni! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó szívvel ajánlom a www.flickr.com-ot, az nem telik be. Én is ezt használom pont emiatt, onnan linkelem be a képeket a blogomba.

    VálaszTörlés
  3. Én tegnap kaptam ilyen üzenetet. Morcos lettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostmár kaptunk egy csomó választ, remélem Neked is segít.

      Törlés
  4. Réka, nézd csak:
    http://sublotblog.blogspot.hu/2012/11/mit-csinalj-ha-megtelt-tarhelyed.html

    Remélem, segít! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,megnéztem, és meg is csináltam.
      Nagyon köszönöm.

      Törlés
  5. Csak regisztrálni kell a google+-ba, ha beírod így a keresőbe kiadja, és automatikusan korlátlan tárhelyet ad. Múlt héten zongoráztam végig, működik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már régebben regisztráltam, és mégis felhozta nekem ezt az infót.

      Törlés
  6. Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!!!!
    Most első körben kitöröltem egy csomó képet a webalbumból. Azt mondta, hogy 24 órát is eltarthat mire letörli. : (

    VálaszTörlés
  7. http://www.chookyblue.blogspot.com.au/2012/12/blog-photo-storage.html

    that post has some info to help you.........goodluck.........

    VálaszTörlés
  8. Szia Réka, a flickr csak 200 képet enged feltölteni, utána az éves díja 24 dollár körül van. A blogokra én is a picasa-n keresztül töltök és kb 700 képnél még 10 százalékát sem használta fel a tárhelyem. Fontos, hogy pici képet tegyél fel (max 800 pixel széles (én 470pixel széleseket használok a blogomon) és 72 dpi felbontásban, mert a képernyőre ez teljesen optimális méret és nem foglal sok helyet sem. Remélem, hogy segít ez is a probléma megoldásában:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések