Majom parádé


Színes horgolt majmocskák lepték el átmenetileg az otthonunkat. 
Átmenetileg, mert az egyik már repülőre is szállt és azóta szerető kis gazdáját boldogítja Izlandon.


Megjegyzések

  1. Hát ezek vidám egy társulat lehetnek! Tündériek ezek a majmok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a majom az mindig nagy sláger!!!!
      Nagyon jó volt horgolni is.

      Törlés
  2. Békés, boldog új esztendöt kívánok!
    „Kívül, belül maradjon
    Békében az ország;
    A vásárra menőket
    Sehol ki ne fosszák.
    Béke legyen a háznál
    És a szívredőben.
    Adjon Isten, ami nincs,
    Ez uj esztendőben.”
    ( Arany János )
    Batorba - Csilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Neked is hasonló jókat kívánok!

      Törlés
  3. Nagyon aranyos lett, én is ezt horgoltam a kisfiamnak:) A tiédd szebb!
    http://www.libri.hu/konyv/puha-allatkak-babak.html
    BUÉK!
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom a Tiéd milyen, kár hogy nem látom, mert így nem hiszem el! : ))
      Bár azt tudom, hogy hiába követi az ember pontosan a szabásmintát, akkor is mindig más kerekedik ki belőle, pláne akkor, ha nem követi a szabásmintát, mint ahogy én általában ezt tenni szoktam.
      Képtelen vagyok a leíráshoz tartani magam. Inkább csak a kép fog meg,és aztán majd lesz valahogy. : ))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések