Nem állatok...

Höró, a kvantumpuha ,


 és a gyógyító...
Mikor baj van, rendületlen társ. Egy héten keresztül most engem kellett gyógyítania!


Megjegyzések

  1. A gyerekek nekünk is könyörögtek, hogy hagy tartsanak valamilyen háziállatot; én szeretek is minden állatot, de a hörcsögről az jutott eszembe, hogy az emberiség hosszú évszázadokon át elkeseredett küzdelmet folytatott a rágcsálók ellen, én meg kedvtelésből engedjek be egy rágcsálót? Ettől még nagyon aranyos pofájú, cuki állatka a hörcsög, de a leírtak miatt még tétovázunk. Szóval inkább a macskát kapnak a gyerekek, hátha a dorombolásával segítene a babaaltatásban is...
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Absz. megértelek, én sem akartam tavaly nyárig beengedni a lakásba semmiféle hörcsögöt. Nem voltak jó emlékeim a hörcsögökről, és persze az is biztosan ott dolgozott bennem, hogy gyerekkorom szinte miden tele a kamrába randalírozó egerektől való rettegésből állt. (költői túlzás, de majdnem.)
      Felnőttként az egereket is jobban megszoktam, (nagykörűi házunk jóvoltából), és a személyes találkozás életem első dzsungáriai törpehörcsögével mindent elsöprő volt. Teljesen elvarázsolt.
      Hát így történt.

      Ja pár évvel ezelőttig absz. kutyapárti voltam. Aztán a gyerekek + férj behozták az első macskát... Megváltozott minden!!! : )

      Törlés
  2. :) nekünk a törpehöri nagy kedvencünk lett, nagyon szeretjük nézni, ahogy létezik, teszvesz, molyol... Gyerekkoromban nem volt benti állatom, ez is talán egy amolyan "kompenzáció". A kutya, macska benti tartásának viszont nem vagyok híve, de nem tudom megmagyarázni, miért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszméletlen egyéniség az biztos. Én nem gondoltam volna, hogy ennyire szereti az ember társaságát.
      Ahogy meghallja a hangunkat, álmos szemekkel máris kibújik a házikójából.
      Ahogy eszik, ahogy mosakszik...
      Annyira helyes!!!!!!!

      Törlés

  3. Nekem a höró, mint név tetszik legjobban! Meg hogy "kvantumpuha" - persze nem irígylem, csak örülök... Eddig nem is volt róla szó! Vagy elkerülte a figyelmemet?-)
    A macskát azért irígylem...

    Pohlgéb Tera

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyafit ár többször mutattam, de Hörót eddig tényleg még nem is említettem.: (
      Kvantumpuha... nagyon jó simogatni az ilyen puhaságot!

      Törlés
  4. Jobbulást, vagy remélem már meg is gyógyultál!
    Az én macskám, amikor a helyemre mászik, meg alig tudom arrébb tuszkolni, sőt nem is megy, akkor gyógyítani akar? Mert ez nem általános. Két napja fájt a vesém, és akkor is teljesen mellém kucorodott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igen már meggyógyultam. Legalább 10 éve nem voltam ilyen beteg, mint az elmúlt héten. (Tüszős mandulagyulladás).

      Jó kérdés??? : ) Ha a helyedre fekszik, akkor egyszerűen csak kényúr, de az biztos, hogy a betegekre nagyon szívesen rátelepszik.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések