Van kedvetek játszani velem?


Pár napon múlva (febr. 25.-én) 40 éves leszek. (Te jó ég!!!)

Szeretném ezt Veletek is megünnepelni.
Kivel ünnepelne az ember, ha nem a szeretteivel, barátaival, ismerőseivel?
Én itt,  ebben a virtuális világban (és szerencsére sokan már nem csak virtuálisan, hanem személyesen is ) barátaimnak, ismerőseimnek Titeket, RENDSZERES OLVASÓIMAT tekintelek.  Hisz Benneteket tudlak archoz, bloghoz kötni.
Tehát  25.-én este a RENDSZERES  OLVASÓIM közül kisorsolok két nyertest. 
A nyereményük egy nagyon finom tápláló kecsketej szappant illetve egy homoktövises - sheavajas tápláló krémet.
 

Ugye van kedvetek velem játszani?

Megjegyzések

  1. Ó. micsoda ünneplés! Isten éltessen!♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. :)és te adsz ajándékot? micsoda szülinap!!!!! :D Boldog Születésnapot!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog szülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  4. Naná hogy! Isten éltessen sokáig, Réka! Sok puszi!

    VálaszTörlés
  5. Boldog születésnapot! Köszi a játéklehetőséget!:-)

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot! hát naná, hogy játszanék!:)

    VálaszTörlés
  7. Az Isten áldása kísérje minden napodat!!

    VálaszTörlés
  8. Kívánom, hogy legyen még sok ilyen szép napod, Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  9. Réka, Isten éltessen sokáig, tartson meg ilyen kedves, mosolygós, energikus lánynak! :-)
    És köszönjük a nagylelkű játékot. :-)

    VálaszTörlés
  10. Ugyan még két nap addig de sok boldogságot Neked! Nincs is jobb a házi kencéknél!

    VálaszTörlés
  11. Én is csak azt tudom írni, amit a többiek: Isten éltessen sokáig!
    Erzsi

    VálaszTörlés
  12. Kívánom, hogy feb. 25-e egy csodálatos nap legyen, sok nevetéssel, szeretettel, ünnepléssel!
    Köszönöm a játéklehetöséget.

    Zita

    VálaszTörlés
  13. Én is szeretnék játszani. Már csak azért is, mert én meg febr. 18-án voltam 40! Ez aztán a szép kor és időszak! Jó ám ennyinek is lenni! :)

    VálaszTörlés
  14. Happy Birthday!
    Remélem jól telt a napod! Minden jót kíván szülinapodra Mariann!

    VálaszTörlés
  15. A jó Isten éltessen nagyon sokáig örömben, boldogságban, egészségben!
    Micsoda jó szíved van ! Örülök neki :)

    VálaszTörlés
  16. ...szintén egy 73-as:)))
    Nagyon boldog születésnapot kívánok!
    Vikóc

    VálaszTörlés
  17. Kedves Réka! Isten éltessen sokáig! Szeretnék én is ilyen klassz nő lenni 40 évesen! Sokszor puszil: T.L. Eszter, a zuglói földid

    VálaszTörlés
  18. Én általában csak olvaslak, de most előbújok és boldog születésnapot kívánok Neked! Nagyon örülök a játéknak és bízom benne, hogy hátha, mert a krémet szívesen kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szeretem a blogod!Ezúton kívánok boldogságos szülinapot!

    Szeretettel:
    V. Andi

    VálaszTörlés
  20. Csekkoltam, hogy ott vagyok-e, és döbbenten észleltem, hogy bár régóta olvaslak, nem voltam eddig hivatalos követőd...
    Az egyik legjobb barátnőm is holnap ünnepli a születésnapját, ez egy ragyogó nap!
    Isten éltessen!
    Szeretettel Szabó Erika

    VálaszTörlés
  21. csatlakozom az előttem szólókhoz :)
    Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  22. Isten éltessen sokáig !

    VálaszTörlés
  23. Kedves Réka!
    Isten éltessen sokáig, hogy mindig a fényre koncentrálhass! Olyan rezgéseket találok itt nálad mindig, ami miatt öröm olvasni a soraidat! :)
    Szeretettel gondolok Rád e jeles napon!
    Kriszta

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések