Palántáknak való való magok

Igaz, hogy leesett egy nagyadag hó, de mégiscsak itt a tavasz. A hétvégén a
paradicsom, illetve paprika palántáknak való magokat elvetettük, és közben volt idő még egy kis játékra is : )





Megjegyzések

  1. Megkérdezhetem, hogy mit hordott a tetejére az a derék gazda? Havat? ( tényleg mi az?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem perlitet :),de ez csak egy tipp.Én ma "veteményeztem",kíváncsi leszek a ZKI-s vetőmagocskákra,rendeltem tőlük én is san marzano-t:).
      Üdv:
      V. Andi

      Törlés
    2. Igen perlit.
      Ez lassítja a párolgást.
      Sokáig én is csak ZKI-s magot vettem, illetve rendeltem, de az idén vetettünk más cég magját is, és saját "fogott" magokat.
      Igyekszünk nem hibrid magokat venni, mert így lehet magot fogni.
      Csak a konstans (nem hibrid)magok vethetők vissza.

      Törlés
  2. már a képek is élvezetesek :-))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések