Tárcák

Megrendelésre készítettem ezt a két tárcát. (pénztárca illetve irattárca)



Szembe kell nézzek a határaimmal, a korlátaimmal.
Nem tudok megrendelésre "dolgozni". Egyszerűen csak azt tudom megvarrni, ami meg akar születni.
Napokig ültem a dolog felett. Egyszerűen nem jött az ihlet.
Pedig csak annyit kért a megrendelő, hogy legyen kék. : )
Ennyit azért csak tudni kellene teljesítenem, de ez a kék leblokkolt. Alig van kék anyagom, sőt szinte nincs is.
De ezek a baglyok nem hagytak nyugodni.
Folyton a kezembe akadt ez a két anyag. Szinte kiáltoztak utánam, hogy ne hagyjam őket a fiókban. Nem tehettem mást, egyszerűen engednem kellett nekik.

Így megszületett ez a két tárca:




Nem is tetszett a megrendelőnek! : )
Teljesen igaza van, ezek nem kékek!!!

Viszont volt akinek tetszett!
Úgyhogy nem maradtak a nyakamon!


Megjegyzések

  1. Pedig nagyon praktikusnak látszanak és jópofák!

    VálaszTörlés
  2. Nem a praktikusságával volt baj, hanem a színével! :(
    Szegény baglyocskák! : )

    VálaszTörlés
  3. Pedig csodaszépek! (Bár tény, hogy a belsejük elég markánsan piros - lehet, hogy ez volt a fő baj.) Én nem is tudnék választani a kettő közül.
    Nagyon szeretem a munkáidat, ahogyan ötvözöd a bájt és a praktikusságot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a piros tényleg elég markáns, és nagyon nem kék... :)

      Törlés
  4. Nem is értem, hogy lehet az, hogy valakinek ezek az édes baglyocskák ne tetszenek... Én is bevállaltam volna mindkettőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Ez a baglyos anyag nekem is nagy kedvencem! : )

      Törlés
  5. Érdekes, amit az alkotásról írsz, köszönöm, hogy megosztottad. Hasonlóan vagyok vele én is.
    A baglyok tényleg helyesek, és végül a sorsuk is megoldódott.
    Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy válaszút ez!
      Nekem sem megy. Sokszor összejön, hogy a "rádbízom" megrendelés telitalálat lesz, és nagyon tetszik a megrendelőnek, de van, mikor nem. : (
      Végülis ezek a tárcák is nagyon tetszettek valakinek. : )

      Törlés
  6. Nagyon ismerős a helyzet és az érzés is. Csak nálam nem a baglyok szoktak nyerni hanem a rózsák:)) És elkeseredni tényleg semmi ok, mert minden készül valakinek, csak az elkészült tárgynak meg kell találnia a gazdáját aki éppen róla álmodott már régen.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések