Nemezgolyó kicsit másként

 Ismeritek ezt a módját a nemezlabda készítésének?

Gyapjúfonalból tetszőleges gombolyagokat készítünk:


A fonal végét belehúzzuk a gombolyagba:


Egy pamutzokniba jó szorosan belekötözgetjük a gombócokat:


90 fokon kimossuk őket. (esetleg teniszlabda, törölköző jó társaság nekik a mosás során)

És ilyen lesz.
Ha még jobban nemezelhető a fonal, akkor még klasszabbra sikerül!




Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Tényleg klassz ötlet!!!
      De nem saját! : /
      én is a neten láttam, és annyira megtetszett, hogy ki kellett próbáljam.

      Törlés
  2. Ez mekkora ötlet! Annak a szappanos pacsmagolásnak nem vagyok nagy barátja, de ezt ki fogom próbálni! És milyen szépséges színük van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igazat megvallva, a klasszikus formában vett nemezelés nekem sem a kedvencem, pedig a nemeztárgyakat nagyon szeretem. És aminek a végtermékét én általában szeretem, azt készíteni is nagyon szeretem, de ez valahogy a nemezelésnél nem jött össze.
      VISZONT ez a mosógépes módszer nekem is nagyon tetszik. : )

      Törlés
  3. Így meg nagyon klassz lett a textúrája ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések