Pásztorjáték

 Nagyon nehezen bocsájtom meg magamnak, hogy az idei Pásztorjátékra felkészületlenül mentem. Nem töröltem ki a korábbi videókat a telefonomról, így egy többször megszakított (menet közben törölgettem a régi videókat), és a "végét fel sem vette" videót sikerült csinálnom erről a majdnem 1 órás gyönyörű műsorról.
Katicáék ( 2. osztályosok) osztálya adta az iskola templomában az idei Pásztorjátékot.

Ezer köszönet ezért a műsorért (is) a napközis tanárnőjüknek, aki megszállott (amatőr) drámapedagógus is egyben.

Remélem volt nálam sikeresebben videózó szülőtárs, mert ez így most nagyon bosszantó.

Katica ezer mimikájából néhány:


Megjegyzések

  1. De szép ez a kislány, Réka!
    A videót meg ne bánd, ott él az a szívedben és még fog is. (Tapasztalat:D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy!

      A grimaszolós fotói láttán mindig eszembe jut a nyári borzalom. Szerencsére a mindennapokban már nem. :)
      Csak azért bánom ezt a videós dolgot mégis egy kicsit, mert az utolsó másodpercekben "azzal" bajlódtam, nem engedtem el a problémát azonnal, így nem igazán figyeltem a gyerekekre. Ez ennek az eseménynek a tanulsága. Nem szabadott volna ragaszkodnom annyira a problémához. : /

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések