Éjszakába nyúló festés / 2


Ez is Panni kérésére történt, (ezt az estét Ő nyerte).






Columbus ruhafestékkel, szépen alaposan, precízen, ahogyan Panni dolgozni szokott, befestette élete első batikolt "pólóját".

(Nekünk csak a lelki támaszt kellett nyújtani a jelenlétünkkel.) Én azért közben a maradék festékekkel megfestettem egy rakat gézkendőt. (Vagyis a lányok kérték a színeket, én pedig öntögettem a gézre a festékeket.)



 Íme a póló:



Megjegyzések

  1. Hogy kevered be a Colombusz festéket?? Sóval és forralod ?? Én is ilyennel szoktam festeni, de nem ennyire szépek a színeim. Ha nem titok elárulod?? Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis tálkába kevertük elég töményre. Nem tettünk bele sót. Kanállal öntögette Panni a festéket a kívánt helyre, aztán bebugyoláltuk sütőzacskóba és bement 1 órára a sütőbe 120 fokra. Csak reggel vettük ki, miután teljesen kihűlt. Egy cseppet sem engedett a színéből. Hát mi így csináltuk.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések