Belenőttem...

vagyis beleöregedtem a "húzóskocsi" korba. : )
Mert piacra járni élvezet, de cipekedni ... Na azt már nem élvezem.
Elirigyeltem a nénik (de  szerencsére már a fiatalok is ezzel járnak a piacra) húzós kocsiját.

Így már szép az élet...


Megjegyzések

  1. Kedves Réka! Egyszerűen "beleokosodtál"! Cipekedni egészségtelen és fárasztó! Nekem legalább 5 éve van... (Most vagyok 35...) Ahol tudom népszerűsítem a húzós kocsit, mert szuper! Puszi. Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Korral jár a bölcsesség. Én lassabban érek, vagy lassabban okosodok. : ) Még szerencse, hogy nem 60 évesen jutottam erre a felismerésre. : )

      Törlés
  2. Én egy nagy ijedtség miatt vettem akkor...
    Okos vagy, ez a lényeg!!!
    És puszi!
    U.I.: Mamám 65 éves és azt mondja: "húzós kocsi? az olyan öreges!" Vicces, nem?
    Eszter

    VálaszTörlés
  3. Nálunk a "húzóskocsi" népi neve: banyatank. :)

    VálaszTörlés
  4. Már én is régóta szemezgetek egy ilyennel. 40 vagyok :) Egyébként nálunk is ilyennel piacoznak a fiatalabbak is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések