Charlie és a csokigyár...

...helyett saját csokigyárat nyitottunk.
Na jó, nem üzletszerűen. :)


 Tulajdonképpen csak olvasztottunk, kevertünk, öntöttünk, szórtunk.
Hogy mit is?
Öntöttünk háromféle csokit: fehéret, feketét, "tarkát".
Szórtunk: aszalt vörösáfonyát, kókuszreszeléket.

Tábláscsoki öntőforma hiányában sütőpapírral kibélelt CD tokba öntöttük a folyékonnyá olvasztott csokoládékat. (Kiszedtem a műanyag lemeztartó betétet, így volt némi magassága.) DVD tokba már láttam, hogy öntenek csokit, de mi most többfélét szerettünk volna készíteni, és nem volt itthon túl sok csokink, ezért ennél a méretnél maradtunk.
(A fehér csokis ki sem töltötte a rendelkezésére álló összes helyet.)

Hű társam ebben az édes programban, ismét Katicám volt! : )

(Itt már ketté vannak vágva a "táblák", mert ajándékként majd díszcsomagolást kapnak.)







Megjegyzések

  1. Mi is csinaltunk ilyen olvasztos bulit, csak en pici formakba ontottem. Aldiban egyszer lehetett kapni nevetsegesen olcson (ahhoz kepest, mint a profi helyeken). De nekem nem maradt szep a csoki, hutes nelkul kicsit olvadt is pedig a temperalast is probaltam. Neked ezzel nem volt gond?
    Ezert nem is igen kiserleteztem tovabb:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamivel puhább nekünk is, mint eredeti táblás állapotában, igaz én utána se nagyon néztem, hogy hogyan is kell temperálni. Katica tökéletesen érzi, hogy mikor kell levenni a tűzről, én még biztosan tovább melegíteném, de mindig Neki lesz igaza. Addig keveri még szép fényes, folyós nem lesz, aztán formába öntés után azonnal megy a hidegre.
      Mi megvagyunk az eredménnyel elégedve. : )

      Törlés
    2. Megprobalom megint, hatha:-) A temperalas es melegit, hut, melegit (kb) es elvileg attol marad roppanos a csoki.
      Szerencsere naluk a sarki kozert Aldi es a csokijuk meglepoen jo.

      Törlés
  2. Anyám, de guszta - én biztosan nem bírnék megválni tőle.... :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apájának készítette... : )

      Törlés
    2. Oké, az tényleg enyhítõ körülmény! :-)

      Törlés
    3. Azért maradt nekünk is belőle ! : )

      Törlés
  3. Nagyon jól néznek ki!

    Megkérdezhetem, hogy milyen fehércsokit használtatok? Amit a te.co-ban vettünk, nem volt jó, felolvadt, de egy nagy gombócba állt össze, nem volt folyós. Pici kókuszvajjal próbáltam lágyítani, jó is lett (és az íze is nagyon kellemes volt), viszont szobahőmérsékletre visszahozva a hidegről,szétfolyt :(

    Készítettünk puffasztott búzával és popcorn-nal is - férjem kedvence lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet, hogy túlmelegítetted?
      Én az Aldiban vettem, és az jól működött. Vagyis még mielőtt a kockák teljesen felolvadtak volna, levettük a tűzről, és addig kavartuk, míg szép fényes, folyékony nem lett.

      Törlés
  4. Lehet, hogy az volt a gond, köszönöm az ötletet! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések