Zaklathatom-e a környezetemet azzal,...

... hogy egyik napról a másikra (23 évi szőkeség után) (majdnem)barnaként kell elfogadjanak, megszokjanak?
Hosszú ideje szeretnék már nem szőke lenni, de eddig szinte egybehangzóan le lettem szavazva.
Korábban írt bejegyzésemben már írtam róla, hogy kisebb kényszer hatására belépett az életembe a Henna, így elkezdődött egy "új élet".
Azt hiszem most megvan az a szín, amire vágytam.
(A környezetem meg csak néz... nagyokat. Remélem minél hamarabb megszoknak így.)

Íme:



Megjegyzések

  1. Elképesztően jóóó lett...!! :)

    VálaszTörlés
  2. Jéééé, tényleg nagyon más!!!! :)
    krikszi

    VálaszTörlés
  3. Ne hallgass senkire, nagyon-nagyon jól áll Neked ez a szín.

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, milyen voltál szőkén, ez a szín viszont nagyon klassz lett! Én 53 éve vagyok barna és kb. 3 éve próbálkozom a szőkével-világosbarnával, nekem nem jött össze. A hidrogénezéshez még nem folyamodtam, de az összes létező szőkét kipróbáltam: sose lettem szőke. Valószínűleg barnán - és most már őszesen kell leélnem az életemet:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szőkén nagyon szőke voltam, és meg voltam róla győződve, hogy én szőke típus vagyok, de mindig fel - fel ütötte a fejét, hogy vissza akarnék barnulni. (eredetileg olyan semmilyenszínű hajam volt)
      Örülök ennek a hennázásnak, nekem úgylátszik mégiscsak bejött, leszámítva az első vöröses rémületemet. : )
      Én mindig DM-ben kapható bármilyen márkájú szőke festékeket használtam, nekem tökéletesen működtek, de mint mondtam, nekem olyan semmilyenszínű hajam volt. (viszont eléggé tönkre tette a hajamat).

      Törlés
  5. A profilképemen még látszik valami abból, hogy hogyan is néztem ki szőkén. : )

    VálaszTörlés
  6. Szerintem zaklasd :-)! Nekem tetszik, bár tényleg más ember lettél így! Én csak azzal zaklatom, hogy néha levágatom a hosszú hajamat. Gyorsan nő egyébként.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fej, aki visszanéz rám a tükörből, az tényleg más, de bízom benne, hogy a jellememet tősgyökeresen ez nem befolyásolja: )
      Az új frizura vágatása is nagyon klassz dolog. :)

      Törlés
  7. Drága, úgy élj, ahogy Te érzed jól magad ! Ha barnán, akkor barnán, ha szőkén, akkor szőkén, ha másként, akkor úgy. Nem kell mindig másoknak megfelelnünk - ez a Te életed, élvezzed, ahogy a lelkednek jó! Megjegyzem: rajtam, ha kalap van, akkor régi-régi ismerősök sem ismernek meg :) :)
    Amúgy nekem tetszik. Bár így most nem tűnsz bohókásnak (a szó kedves értelmében), hanem olyan "konszolidált" komoly nőcinek :) Szívesen megnéznék majd egy mosolygós fotót is az új hajcival :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokat haladtam már azon a téren, hogy nem elsődleges, hogy mit is mondanak a szomszédok, de a bejegyzés tartalmából azért látszik, hogy alapvetően elsőként még mindig ez jutott az eszembe. :/ Mosolygós kép... remélem mihamarabb születni fog ilyen is. Süt a nap, van min mosolyogni : )

      Törlés
  8. Nem csodalom,ha a kornyezeted nagyokat nez :) Igy ismeretlenul,ha a profilkeped es az uj fotod nezem,azt mondanam ez nem is ugyanaz a szemely. :)
    Nagyon jo lett az uj szin,nagyon jol all Neked! a kendod is tetszik,jol megy az uj hajszinedhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A profilképhez képest tényleg más, de az életben azért szerencsére nem ilyen nagy a baj! :)

      Törlés
  9. Nagyon jól áll ez a szín,szerintem fiatalodtál vele!
    Üdv:
    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ezt mindig jó hallani. Fiatalodni...hm... :)

      Törlés
  10. Én most látlak először nagy fotón (leszámítva a profilodnál azt a pici képet)és teljesen természetesnek hat ez a szín, szerintem csuda jól áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm. (ez lenne az első nagy kép rólam? Lehet.)

      Törlés
  11. Ês hogy lettél a kezdeti vörös eredmény utàn mégis barna? Juj úgy izgulok, én is most vàltanék hennára. .. Nem kellett 3 hónapot vàrnod a vegyi festés utàn? Amúgy nagyon klassz lett! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Más típusú hennát vettem. ilyet: http://www.goloka.hu/cgi-bin/magyar/webaruhaz/commerce4.cgi?cart_id=1394620327.2455&product=Henna_hajfeste1k!Henna_alapu1_hajfeste1k&pid=333
      és tettem bele indigót is. Én szerintem hennás festés előtt nem olyan fontos kivárni a három hónapot. Hennáról visszatérni a kémiai festékre, na ott viszont fontos kivárni azt a három hónapos várakozási időt. Lehet, hogy én sajátságosabban értelmezem ezeket a szabályokat, de a logika nekem ezt diktálta. A henna a hajszál felszínén képezi a színét, tehát max. színbéli eltérés lehet, de olyan túl nagy galibát nem okozhat. Viszont a hennán keresztülgyalogoló vegyszeres festés, az nagyon rizikós lehet. Ezért tartom elég nagy döntésnek a hennázást, mert nem nagyon van visszaút (ha mégsem tetszene a henna színe), hacsak az ember le nem vágatja a haját.

      Törlés
  12. De jo lett!! Nekem ez sokkal inkabb ugy tunik, mintha az eredeti hajszined lenne. Sokkal fiatalabbnak tunsz ezzel:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések