48 db hetedikessel

 munkálkodtam a múlthéten,  pezsgő, "fürdőbombákat" készítettünk:



Magam is meglepődtem, hogy mennyire "flottul" ment a munka. Nagyon lelkesek, helyesek voltak. Illatozott az egész folyosó!


A fiúk is nagyon ügyesek voltak:










Most az eseményről, a közeljövőben pedig az elkészítéséről számolok majd be.

Megjegyzések

  1. Több gondolatom is van:).
    Határozottan jól áll a barna haj:).
    Mindig elképedek, hogy hetedikesen is már milyen nagynak néznek ki a lányok.... mi valahogy máshogy voltunk...
    Csodaszépek lettek a fürdőbombák, nekem sosem lesznek ilyen szép szabályosak és simák, és a színezésükre is kíváncsi vagyok, eddig csak fehéreket készítettem. Szóval várom majd a beszámolót:).
    És nagyon jó, hogy van ilyen lehetőség az iskolában, hogy ilyesmiket is csinálhatnak a gyerekek. Márminthogy mindenféle, nem tananyagbavágó dolgot.

    VálaszTörlés
  2. Annyira azt érzem, hogy most jó neked!! De jó!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések