Levendula szüret/2

Nem jutottam el semmilyen Levendula fesztiválra, ezért aztán megrendeztem magamnak a saját fesztiválomat.
Vasárnap leszüreteltem az itthoni hatalmas levendula bokrunkat. :)





Csokrokba kötöttem őket.


A régebbi csokrokat leszedtem, 



lemorzsoltam, üvegekbe raktam,





Az újakat a régiek helyére akasztottam.



A lemorzsolt virágok egy részét textíl szivekbe töltöttem. (Vagyis Panni töltötte. Jó, mikor valaki besegít. :) )









Megjegyzések

  1. Ilyen fesztiválon én is szívesen részt vennék:)
    Szépek a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a nyüzsgősebb fesztiválokat jobban szeretem. De most ilyen jutott. :)

      Törlés
  2. Én tavaly ültettem a levenduláimat,nálam mikor lesz szüret?? Egy év vagy kettő?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a tihanyi levenduláim már első évben gyönyörűen virágoztak. Gondolom nagyon sok függ a talajtól, hogy mennyire érzi jól magát a növény. Már nem sokat kell várnod, és szüretelhetsz Te is! :)

      Törlés
  3. Üdv. Somlyai Gyöngyi :) Ezt majd elfelejtettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja Te vagy az Soma! :))))
      Két motorozás között egy kis levendulaszüret! :) puszi

      Törlés
  4. Gyönyörűek a szívek is, és az egész hangulata magával ragadó! Nagyon szeretem olvasni a posztjaid, ez a blog a béke szigete.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Évi! :) (legalább a blogom az! :) )

      Törlés
  5. Én jövő hétvégére tervezem az én fesztiválomat! :o)
    Nagyon szép képeket készítettél, büszke lehetsz a munkádra!

    VálaszTörlés
  6. Igen én vagyok,rendszeresen nézem az oldalad,csak még nem jöttem ra,hogy tudok itt"arcot"adni magamnak :) Nagyon szépek a munkáid,de az én kézügyességemmel csak a levendula ültetésig jutottam :) puszi Soma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Az is egy nagyon kreatív tevékenység. Mármint a levendula ültetés. :) Hamarosan Te is szüretelhetsz majd!

      Törlés
  7. Nagyon szép! Csendes figyelő-olvasó vagyok, de most ezt nem hagyom szó nélkül! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések