Kicsi játék

2 napja napi 20 órában honlapot szerkesztek. (És most nem túloztam, nagyon szoros határidős munka. 4 órát alszom éjszaka, a gyerekek pedig próbálnak önerőből életben maradni.)
De szükségem van néha egy kis játékra nekem is ebben a nagy kockulásban. (Minden tagom sajog, főleg az, amelyiken ülök. :) A nap vége felé, már térdelve, tornázva "szenvedek" a monitor előtt.)

Szóval az előbb is felálltam, itt hagytam a gépet, és gyorsan transzferáltam három kis képet.


Most újra itt vagyok már a gép előtt, és folytatom a billentyűk nyomkodását.

Megjegyzések

  1. Kedves Réka! Nagyon ügyes vagy! Engem is régóta izgat ez a transzferálás, de eddig csak külföldi blogokon láttam és nem tudtam hozzájutni a szükséges vegyszerhez. Te a Citrasolv-ot külföldről szerezted be? Előre is köszönöm ha válaszolsz, és sok kitartást kívánok a honlapszerkesztéshez :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is külföldről szerzem be a citrsolv-ot. Itthon sajnos nem lehet kapni. :(

      Törlés
  2. Igen, igen, engem is nagyon érdekelnének a technikai részletek, afféle mini tutorial - egyszer, ha lesz időd, leírod? Nagyon klasszak a képek!! Kitartást a munkához :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hagyományos transzfer technikát én nem ismerem, ezt a citrasolv-osat tudom csak.

      Törlés
  3. engem is érdekel, nem akarsz egy oktatónapot tartani ősszel? hm? :-))

    VálaszTörlés
  4. Igen, izgalmas a téma :) Közben, hogy eszembe juttattad a dolgot, kutakodtam kicsit és ezt találtam, remélem nem baj, ha belinkelem ide: http://www.opitec.hu/index.php?tm=473885 Szerintem ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések