Nagykörű, kert

Múlthéten a Nagy Befőzésre mentem Nagykörűbe. Erről írtam is korábban. 


A kert annak ellenére, hogy az idén igen módjával lett csak gondozva, tulajdonképpen rá lett bízva a java a Teremtőre, hogy mit is hoz ki belőle, még most is tudott adni valamit.

Abszolult magától nőtt friss mángold. A magját saját maga hullajtotta, én nem vetettem idén semmit, és szerintem mángoldot más sem.


Sóska, ami évelő, így aztán szinte természetes, hogy életben van.
Összekeveredett a büdöskével, de szépek így együtt.


És a körömvirágtenger.
Ez a föld meg volt művelve, hagymát termett, de ahogy kikerült a hagyma, tömegesen kikeltek a körömvirágok.

Esetleg még az idén láthatjuk őket virágozni, mert még van itt egy kis dolgunk.
(Jövőre már csak vendégként járunk erre. :(  )


És a pillangók minden mennyiségben.


Jó ízlésük van, tényleg nagyon finom körtét dézsmálnak.


Lehet, hogy erről a kertről ez az utolsó bejegyzésem.
Hát nem könnyű...

Megjegyzések

  1. Jaj, de sajnálom, hogy így alakult! De fel a fejjel, legalább egy kis ideig élvezhetted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes család vette meg. Ez azért jó érzés.

      Törlés
  2. Lesz neked még gyönyörűséges kerted, Réka, abban biztos vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már semmiben nem vagyok biztos :), de most úgy látom, hogy tényleg lesz! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések