Domain-aldomain, és a kötlséghatékonyság

A pozicionálás marketing szempontból nagyon fontos feladat.
Ezt tudjuk szerintem mindannyian, akik egy kicsit is foglalkoznak azzal, hogy hogyan találjanak a termékeiknek piacot.

Weblap készítés szempontjából van egy nagyon költséghatékony megoldás több weblap üzemeltetésére, főleg, ha valamilyen szinten kapcsolódnak egymáshoz a tevékenységek.
Elég, akár az is, ha a nevünk, mint "márkanév" köti őket össze.

Ez a megoldás pedig az aldomain létrehozása.
Egy domain név alatt, több aldomaint is létrehozhatunk.

Így készítettem el Móró Barbi angol verziós honlapját is, ahova az anyahonlapról egy gombnyomással eljuthat az olvasó, illetve magamnak a szappandesszert.hu domain név aldomainjaként készítettem egy esküvői témára pozicionált honlapot.




Jelen esetben mindkét példa ugyanazt a felületet mutatja a domain név, illetve az aldomain név alatt futó honlapoknál is, de természetesen ezek lehetnek teljesen különbözőek.

Pl. a vizsgamunkáim is ilyen aldomainekre készültek.
Teljesen más felületek, teljesen más tartalommal:

 Zenebona


virag.katbodesign.hu

 White Chocolate
proba.katbodesign.hu


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések