Fessünk festőnövényekkel

Én leginkább gyapjúfonalat festek velük, de tökéletesek a lenanyaghoz és a vászonhoz is.

feketeribizli
Azt szeretem a festőnövények által festett fonalakban, hogy nem tudsz olyan színeket festeni, amik ne passzolnának egymáshoz.
A természet nagyon jól tudja ezt!!!

bársonyvirág/büdöske

bodzabogyó
hagymahéj

























Négy nagyon egyszerű lépés, és szinte semmibe nem kerül.
Fonal előpácolása, festőlé elkészítése, amihez a növényeket Te magad is begyűjtheted, ha van kedved hozzá, a fonal megfestése, és az utólagos pácolás, ha változtatni szeretnénk még a fonal színén.
Ez a lépés el is hagyható.

diókopáncs
Szerintem ezt el sem lehet rontani, mert mindenhogy gyönyörű lesz a végeredmény.

Ha bővebben érdekel ez a téma, holnap is látogass ide hozzám, mert a festőnövényes festéssel fogok a következő bejegyzésemben is foglalkozni.


Megjegyzések

  1. Gyönyörűek, kíváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Örülök, hogy van rá érdeklődés. :)

      Törlés
  3. Az utolsó képen milyen fonalat festettél meg?

    VálaszTörlés
  4. Na, erre kíváncsi vagyok. Még nem mertem belevágni, de az eddigi festett fonalas képeid elég inspirálóak!
    üdv,
    Ildi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések