Vita a raklapbútorokról

Nagyon nagy kultusza van manapság a raklap eredeti funkcióján túlmutató felhasználásának.

Nekem is nagyon tetszik, erről írtam az előző bejegyzésemben is.





Sokan foglalkoznak "tudományos" szinten is ezzel a témával, és a kutatások nagy része azt a megállapítást hozza, hogy a raklap bútoroknak sokkal inkább a divat kedvez, mint a praktikusság. 

Pro megvilágításból egy nagyon jól összeszedett írást olvashattok egy raklap gyártó cég honlapján :)

Kontra véleményeket pedig  ITT és ITT.


Kíváncsi lennék a Te véleményedre is!
•Van az otthonodban raklap bútor?
•Tervezed a készítését?
• Hol szerzed be a raklapot?
•Mennyire készíted elő a fafelületet a további felhasználáshoz?




Megjegyzések

  1. Nekünk van itthon raklap, azon hozták a fát, de be nem vinném a lakásba, annyira leharcoltak, és nem ér annyit az egész, hogy nekiálljak. Inkább tüzelőnek jó. Az új raklapból esetleg. Szerintem nagyon sok a munka vele, ha nem az egést raklapot használod fel. Hétvégi házba el tudom azért képzelni.

    VálaszTörlés
  2. Nekünk úgylátszik szerencsénk volt, mert nagyon jó minőségű, régi raklapjaink voltak, amiket csak átmostam, kicsit megcsiszoltam és kész.
    Idén nyáron valószínű lefestem fehérre, hogy világosabb legyen.

    VálaszTörlés
  3. Akkor tényleg szerencsétek volt, én még csak nagyon rosszminőségű raklappal találkoztam :-(. Kb. csak tüzifának volt jó. Majd mutasd milyen lett!

    VálaszTörlés
  4. Kültéri bútornak el tudom képzelni, illetve mi most komposztálóhoz fogjuk használni (ez ugyan nem bútor, tudom). De én sem állnék neki sikálni, csiszolni, átszabni. De lehet, hogy csak lusta vagyok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is ebből van a komposztrács. :)

      Törlés
  5. Rettentően tetszenek!!!!
    A fiam azt mondta,hogy némelyeket kezelik valamilyen ártalmas dologgal, némelyeket nem.Na,azt kell bútornak.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk régi típusú EUR raklapjaink vannak beépítve. Egy helyen éjszakánként muzsikál, de odavágunk és akkor abbahagyja. (szu perceg benne). :) Azt ki kéne belőle írtani...

      Törlés
  6. A hétvégi ház kertjében a komposztot nekünk is ez veszi körbe. Már szétszedni sem volt egyszerű a raklapokat. Ettől függetlenül nekem nagyon tetszik, a pinteresten kifogyhatatlan az ötlet.
    Ha lakásba vinném be, akkor szerintem újat vennék.
    (esetleg itt? www.raklaposholgyek.hu)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések