Kiszellőztetett nappali

Már alig vártam, hogy elérkezzen a vízkereszt, és elpakolhassam a karácsonyi dekorációkat, leszedhessem a karácsonyfát.
Meglepődtem saját magamon, mert a korábbi években ezt addig húztam, ameddig csak lehetett.
Szinte csak január közepén számoltam fel a karácsonyi hangulatot.

De az idén ez másként volt. Már január elsején viszketett a tenyerem, minél hamarabb ki akartam szellőztetni a lakást.
Új elrendezésre, új színekre vágytam, és sok - sok levegőre.
Erről az alábbi linken írok » KATT IDE
A hét közepén megtörtént a változás.
Erről pedig az alábbi linken olvashattok » KATT IDE


Jól érezzük magunkat az új nappalinkban. 
MINDENKI!!! :)


Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

Megjegyzések

  1. Még gyerekkorunkban volt egy tvműsor, a címére hátha más emlékszik még, aminek a befejező éneke úgy hangzott, hogy jó a dal, ha jókor vége. Egyetértek veled, egy ünnep, korszak amíg tart szép, de igazán úgy őrizhetjük meg a szépségét, hogy ha már elmúlt engedjük, hogy jöjjön valami új helyette. ( Bár nálunk még áll a karácsonyfa ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen hamar még soha nem engedtem el.
      Már január elsején kedvem lett volna leszedni, annyira vágytam az újra.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések