A kendő célbaért!

Anyu az idén 70 éves lett. :)
Szőttem Neki még május elején Juditnál egy kendőt.

Nagyon nehezen bírtam ki mostanáig, de tegnap végre odaadhattam Neki.


Igaz, hogy a fekete télikabátjához szántam, de a fehér polóval is nagyon csinos volt!


Örülök, hogy ezeket a színeket választottam, mert nagyon illik a személyiségéhez. (de azt hiszem ez azért átjön a képeken is.)


A 80. születésnapjára lehet, hogy kicsit komolyabb színösszeállítást kap majd.  (Bár valószínű Ő akkor sem lesz komolyabb.)



Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

Megjegyzések

  1. Kizárt, hogy 70 éves! Isten éltesse még sokáig! A kendő pedig gyönyörű, nekem is van egy lehetőségem Juditnál, születésnapomra kaptam, ki kell nézzek egy időpontot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Márti, aranyos vagy!
      Nagyon jól fogod érezni magadat Juditnál, nagyon jó kis ajándékot kaptál. :)

      Törlés
  2. De szépek! mindkettő.... édesanyád és a kendő is. És nagyon hasonlítotok, de gondolom, nem én mondom először :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, átadom anyunak. <3

      Törlés
  3. 70 az uj 50! Nagyon fiatalos Anyukad es ez a csodaszep kendo nagyon-nagyon jol all neki! Viselje egeszseggel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm anyu nevében is.
      <3
      Nagyon örülök, hogy Nálatok is kedvenc lett ez a sütemény.
      :)

      Törlés
  4. Ja es meg akartam koszonni a "kortes omlos" receptedet! Nagyon sokszor megsutom, mindenfele mas gyumolccsel is. Konnyen "osszedobhato" es nagyon finom. Nagy kedvenc lett nalunk! Koszi szepen! :)

    VálaszTörlés
  5. 70 éves!? Te jó ég, simán letagadhat vagy tizet! :) Olyan fiatalos és vidám! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések