Legalább belefér az üvegbe...

bővített változat:

Tavasszal készített cukorvirágaimat szerettem volna jobban megvédeni a rájuk rakodó porttól.
Eredetileg a tortatálat akartam egy üvegbúrával leborítani, és az üvegbúra gondoskodott volna a védelemről, de búra hiányában maradt az amúgy kihasználatlanul álló üvegedény. (mi is ennek a tárolónak a pontos neve?)



De csak az egyik virág fért bele. 
A nagyobbik nem, az maradta a konyhaasztalon, és meg lementem a műhelybe valamiért. Már nem is tudom, hogy miért. 
Katicám szalad le kétségbeesetten, hogy "anya, a cica leverte a virágot, és az ripinyomra tört".
Szegény Katus teljesen kétségbe volt esve. 
(Ez a cukorvirág elképzelhetetlen módon törik. Elég, ha egy légy rászál, mert le is törik a széle).

Felmentem a konyhába, siralmas látvány fogadott, a konyhapadló tele volt cukorvirág szilánkokkal.

Ekkor Pannikám megszólalt, "Nem baj anya, így legalább belefér az üvegbe".
Boldogság öntötte el a szívemet... úgy néz ki, hogy sikerül a világszemléletemet átadnom a lányaimnak. :)

"nem az életem idilli, hanem a látásmódom..."

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések